pestovanie indoor-u
vasccco
zaujima ma cely proces pestovania marihuany-indoor od prveho pociatku az po konecne dopestovanie,potrebne vybavenie (lampy,hnojiva,vlhkost,teplota vzduchu,potrebny cas,strihanie rastlin,celkovy chronologicky harmonogram)...ak by bolo mozne,uvital by som aj pripadne foto pestovania.dakujem

Odpověděl: Bára Orlíková
Vzhledem k proti-drogovému zaměření této poradny se obávám, že jste na špatné adrese. Nedá se od nás očekávat, že budeme poskytovat návod na pěstování konopí pro účely "výroby drogy". Takto je to klasifikováno v českém trestním zákoně podle § 187 (odst. 1 § 187 - Kdo neoprávněně vyrobí, doveze, vyveze, proveze, nabízí, zprostředkuje, prodá nebo jinak jinému opatří nebo pro jiného přechovává omamnou nebo psychotropní látku, přípravek obsahující omamnou nebo psychotropní látku, prekursor nebo jed, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let. V dalších odstavcích je trestní sazba ještě vyšší, pokud je čin spáchán ve velkém rozsahu, vůči osobě mladší 18 let nebo v rámci organizovaného zločinu). My bychom se poskytnutím tohoto návodu mohli dostat do křížku s trestním zákonem v § 188a, šíření toxikomanie (odst. 1 - Kdo svádí jiného ke zneužívání jiné návykové látky než alkoholu nebo ho v tom podporuje anebo kdo zneužívání takové látky jinak podněcuje nebo šíří, bude potrestán odnětím svobody až na tři léta nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem). Pokud na informacích trváte, nezbývá, než si je zjistit jinde. A pokud je pak využijete k tomu, že budete konopí pěstovat, tak aspoň víte do čeho se pouštíte. BTW Na Slovensku jsou trestní sazby za činy související s drogami ještě vyšší než v Čechách :-( takže opatrně.