hlášení
Méda Béda
děkuji za podporu, dostala jsem se na net až ted.vzala jsem službu. Stejně nemůžu spát. Patří to k tomu ? nevzala jsem h. od uterka, to by už nemělo vadit. Měl jste pravdu, tři dny jsem myslela ,že umřu.ted až na to spaní to de.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ta nespavost patří k tomu. Obyčejně odeznívá do měsíce, vzhledem k tomu, že jste brala poměrně krátce, tak myslím, že by se to měla spravit mnohem dříve, klidně i za týden. Napomůže tomu, pokud budete dodržovat pravidelný denní režim a přiměřená aktivita. To jsem ale už myslím psal. Dejte si pozor na dvě věci: 1. Klesla vám tolerance. Pokud byste nyní užila heroin v dávce, kterou jste užila ještě před několika dny, můžete se předávkovat a umřít. 2. Pokud začnete znova užívat heroin, tak do toho vlítenete znova během několika dnů. Jde to mnohem rychleji. No, doufám že jsemu má upozornění zbytečná a blahopřeju, myslím, že jste to zvládla. Napište, jak se to dál vyvíjí. :-)