pervitin
Pretty Woman
Dobrý den, chtěla bych se jen ujistit, že při "překopnutí" pervitiem nehrozí žádný viditelný či ohrožující kolaps, zasahnu-li včas požitím sedativ nebo hypnotiky. Je jejich vzájemná inetrakce vždy útlum, nebo někdy mohou tyto léky vyvolat opačnou reakci v kombinavi s perníkem? Děkuji TB

Odpověděl: Jakub Minařík
Tedy: Pokud se překopnete pervitinem tak vám sesafra hrozí ohrožující kolaps, můžete umřít. Může to být hodně rychlé a nějakými sedativy nebo hypnotiky nemusíte stihnout vůbec zasáhnout (tedy, pokud by měli tyhle léky vůbec moc v takové situaci zasáhnout). Prostě bude po vás dřív, než bys řekl švec.
O interakci těch sedativ a hypnotik s pervitinem je těžko hovořit, protože nevím moc co máte na mysli, ale i vzhledem k nestandardnímu složení pervitinu, ... ví bůh, jak to bude fungovat