Vzit ci nevzit?
Martin
Zdravim, predem bych chtel pochvalit vasi praci, protoze tyto stranky se mi zdaji opravdu zajimave a lidem hodne otevrene.No ale ted k dotazu.Za tyden jedu na technoparty (moji prvni) a vim ze budu mit moznost vzit si E.Jedni kamosi me rikali ze je to neskodny a at to zkusim a uvidim, ale jini zase ze si to v zadnym pripade vzit nemam.Sam nevim jestli jo nebo ne, protoze nevim jestli si to pak uziju.Co myslite?Chodej vubec na party lidi ktery si E nikdy nevzali? diky za odpoved a preju hodne uspechu pri dalsi praci....

Odpověděl: Tereza Formánková
Užití Extáze má stejně jako užití jakékoliv další drogy svá rizika, o kterých je dobré vědět a zvážit je. Z tělesných příznaků je to např. zvýšení krevního tlaku a zrychlení pulsu, což může být nebezpečné zejména pro lidi, jejichž krevní oběh není zcela v pořádku, ale svým účinkem může někdy překvapit i člověka, který byl do té doby bez obtíží. Dále se může objevit např. nevolnost, závratě, nebezpečné dehydratace či přehřátí vedoucí ke ztrátě vědomí, v horších případech i ke smrti. Při pravidelném užívání se mohou projevit i depresivní stavy. Dalším aspektem, který je třeba zvážit je právní stránka této věci. Užívání této drogy je nelegální. Zda Extázi vyzkoušíte či ne, to záleží ale pouze na Vás.