mya
Děkuji panu Minaříkovi za odpověď,¨ale k psychiatrovi se určitě nechystám, myslíte, že by mi nějaké antidepresiva předepsala obvodní lékařka?nechci jí aleříkat o mé závislosti na pervitinu, takže jakým způsobem mám tyto léky získat???rozhodně nse nechystýám přestat s perníkem,takže.....poradítemi??????

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud se nechystáte přestat brát pervitin, tak bych skorem doporučil si na depresi zvyknout. Antidepresiva vám asi moc nepomohou a navíc mohou mít s pervitinem a dalšími podobnými látkami velmi nepříjemné, dokonce smrtelné interakce. A to dokonce i tehdy, když je užijete v odstupu několika dní i týdnů. Například antidepresivum fluoxetin se vylučuje až 5 týdnů! Nestraším vás naplano, myslím to vážně. Jinak praktická lékařka vám může některá antidepresiva předepsat. Ale opravdu si myslím, že pokud se nechystáte přestat, není to moudrý krok. Raději to vydržte a řešte to až přestanete. Ony podobné duševní stavy užívání pervitinu doprovázejí a jsou, dá se říci normální. Myslím, že bude ještě hůř. Takže držím palce, ať to zvládnete.