Možná se to povedlo?
4týdnybezUŽjo
Píšu Vám už potřetí. Naposledy, že jsem těžká feťačka. Váš názor byl, že to už sama nezvládnu. No možná máte pravdu, ale stal se zázrak a já jsem 6 týdnů čistá. Přestala jsem se čtyřmi gramy v ruce, které by stačily aspoň na dva dny a bez léčení na psychiatrii. Nejsem ale na to pyšná, protože velkou touhu po peří mám stále a nikdy se nemá říkat nikdy, že? Ńemám v úmyslu znovu začít, ale to každodenní pokušení mě už vysiluje. Měla jsem toxickou psychózu, která podle psychiatra přešla v chronickou paranoiu. Nechci to nazývat jinak, protože sama tomu nevěřím. Mám citalec, fluanxol, anxiron, geratam a rivotril. Ale co bude DÁL??????????? Jenom vzpomínky na tu nádhernou TURBOjízdu, je to smutné a nevím, jestli se to dá opravdu vydržet.

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak to teda blahopřeju. Ty chutě které vás vysilují jsou logické a patří k odvykání, ale budou časem slábnout. Je to jako s kočkou, kterou navyknete chodit k vašim dveřím na mlíko. Když jí ho přestanete nalévat tak bude nějaký čas chodit a zoufale mňoukat (to jsou ty chutě), pak ale postupně chodit přestane, občas si sice vzpomene a přijde, ale pak zas dlouho nic. Když jí ale dáte, začne zas chodit každý den.
Když by se vám zdálo, že už se to nedá zvládnout, tak řekněte tomu psychiatrovi, ke kterému chodíte, buď ať vás vezme do psychoterapie, nebo ať vám někoho pomůže sehnat. Držím palce. :-)))))