Mozna trochu neobvykly dotaz...
hft
...ale nechci se v zaklade zeptat na nic o drogach. Mel bych jiny problem a potreboval bych jen na nekoho odkazat, protoze vy byste mohli o nekom takovem vedet. Tyka se to hormonalni lecby nizkeho vzrustu a nikde na Internetu jsem zadne tomuto tematu venovane strankx nenasel. Rad bych tedy ziskal kontakt na nekoho, kdo by mi mohl v tomto anonymne poradit. A abych vas jen tak jenom neotravoval i teoreticka drogova otazka: jak je to s toxicitou a neurotoxicitou u Ketaminu a GHB? Slysel jsem, ze je pomerne nizka nebo i zadna, ale moc tomu neverim. Diky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Co se týče hormonální léčby nízkého vzrůstu tak vám kontakt na nikoho asi neporadím. Ale myslím, že když se zeptáte svého praktického lékaře, tak vám možná něco řekne. Co vám mohu říci já (jsou to chabé vzpomínky ještě z fakulty) tak mám pocit že musíte být dítě, resp. nesmíte mít uzavřené růstové štěrbiny na kostech, protože pokud je máte uzavřené neporostete a růstový hormon bude mít jiný účinek. Ale je to opravdu hodně speciální otázka.
Co se tejče té neurotoxicity, tak s tou to oparvdu nebude tak hrozné (mluvím spíše za ketamin, GHB nemám moc zmapované), ale to nezanamená, že ty látky jsou bezpečné. Ono takové předávkování kteroukoli z výše zmíněných látek nebude sranda. Takže pokud se chystáte do experimentů, opatřete si nějaké slušné a validní informace. Ona neurotoxicita není jediný nežádoucí účinek.