zatahuju
nute
..Mate pravdu, je to furt dokola,samy kecy jak skoncim a nic...... Je to tezsi nez sem cekala a jeste k tomu nejsou zrovna vhodny podminky..A na leceni nechci. Mam jinou moznost??? Mejte se..nute

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, možnost je nějaká vždycky... je však pravdou, že to nemusí být tak efektivní jako odmítaná léčba (čím to, že je nepřijatelná?). Je ale škoda, že jste napsala jen pár vět. Nějak si nedokáži představit, co je těžší, co myslíte těmi podmínkami. Zkrátka co se dělo, děje a co se Vám honí hlavou po tom všem co se v posledních měsících stalo, po tom, co jsme si vyměnili pár dotazů a odpovědí.... Pak snad můžeme společně na něco jiného přijít. Hezký den