marihuana podruhe
girl
Takze kdyby mi jako sportovci delali dopingovy testy, nemohli by mi marihuanu uz v krvi po urcite dobe najit? Muze marihuana zvysovat vykonnost nebo ji naopak snizovat?

Odpověděl: Jakub Minařík
No myslím, že dopingový test se dělá z moči, ale samozřejmě i v krvi by se něco našlo, neb z ní se to do moči vylučuje a do krve zas z ostatních tělesných tkání, hlavně z tuku.
Jak to bude s ovlivněním výkonnosti si nejsme moc jistí, ale určitě dojde ke zhoršení pohybové koordinace a ke změněn vnímání času. Nevím u kterého sportu to může být pozitivní, takže spíše zhoršení. Já si třeba docela dovedu představit tenistu, který místo toho, aby udeřil raketou do míčku udeří sám sebe třeba do obličeje.