Bello
Dobrý večer,chcem sa opýtať ako sa da zmierniť chuť na drogy,alebo či nato niesu nejake voľno predajné lieky alebo vytamíny,alebo vsetko záleži na mojej vôli? Dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
Vůli můžete určitě podpořit. Spíše ale kombinací mnoha věcí, než jen jednou určitou: 1. Najít si nějakou smysluplnou zábavu, sport, ... Princip vychází z toho, že když budete 3x v týdnu chodit hrát volejbal, tak budete mít určitě menší chutě, než když budete ty 3 věčery sedět doma a nebudete mít co dělat. 2. Životní režim, pravidelně chodit spát, pravidelně vstávat, vždy ve stejnou dobu i o víkendech, jíst taky v určitou dobu. Když dáte životu nějaký řád, půjde věchno mnohem lépe. 3. Vitaminy mohou také pomoci, většinou doporučuji vitamin B1, magne B6 a nějaký multivitamin s minerály. 4. Někdy zklidní meduňka lékařská (čaj) člověk je po něm takový klidnější. 5. Vyhýbat se alkoholu, psychotropním lékům, marihuaně, ... Zvyšuje to chutě. 6. Vyhýbat slidem, kteří berou a nebo jsou s užíváním drog spojení. Sečteno a podtrženo, pokud budete žít aktivně, pořád něco dělat a pečovat o sebe, budou chutě menší.