re : MUDr. Jakub Minařík
navik
Bohužia sa musím priznať , mesto kde byvam a knihkupectva a knižnica - to je smutný príbeh. On-line pordny nič a anfetamin všade. Zaoberam sa už dlhšiu dobu elektronikov, konkretne číslicovov. El. impulz ako infomácia. nemyslím že je to tak ďaleko od seba. Ten základ pochopenia funkcie mozgovej činnosti ktorý ste spomínal by som rád pozrel. Literatura je ale problem a to aj ta základna. Do Prahy sa chystam ale až na jeseň. Elektronika sa tiež zaoberá psychikov človeka, ale momentálne po páde komunizmu je s týmito obormy čo raz ťažšie sa stretnúť. Posledná kniha ktorá rieši podobné problémi Škola života A. Ignatenko a dalej nič moc. Ďalej som prežil zopár semstrov sicálnej patologie a trochu mála z psychologie ( letmo som sa sa dostal po sociálne skupiny). No proste nestačí, menšie mestá (hlavne v SR) nemaju dostatok info. Obraciam sa teda s prozbou na vás. Pika je tu dosť ................. Ďakuje za pochopenie PS: Začal som znovu plávať, ale "Ujasněnete si proč vlastně chcete přestat" to je naozaj velmi dôležité.

Odpověděl: Jakub Minařík
Literatura myslím nemusí být takový problém. Učebnici anatomie a fyziologie pro lékařské fakulty seženete myslím bez vážnějších obtíží. Mohl byste je i zvládnout přečíst, protože nějaký základ koukám máte. Pokud si je opatříte, tak máte stejně do podzima co dělat. Ono je toho fakt hodně. Ale pomůže vám to pochopit základní principy. Rozumím tomu dobře, že jste už začal abstinovat? Nebo se to zatím nepodařilo? Každopádně napiště jak to s vámi vypadá. Možná je důležitější zvládnout abstinenci, než pochopit, jak to v mozku chodí. I když, ono je nakonec možná důležité oboje. :-)