misha
Dobrý den. Těch pokusu bylo víc než dva, jenom o tom nevěděli moji rodiče. Vždycky sem řekla, že mám asi chřipku nebo tak něco a matka na to skočila. Když na to přišla poslala mě hned na detoxifikaci a chodila sem k psycholožce. Chtěla mě dát i do léčebny ale já to odmítla. A asi zase po tejdnu, co sem byla čistá, to začalo zase všechno od začátku. Hlavně kvuli Petrovi když umřel , tak sem ztratila všechno už mě bylo všechno jedno. Po druhý už to bylo lepší. Když sem chodila do skupiny tak mi to ye yačátku pomáhalo,ale potom už to bylo hrozdný. Uplně nejvíéc mě deptalo kdzž si někdo stěžoval jak je to hrozdný, že chce zase začít. A potom, když na mě před školou čekal kšefták a začal mi to vnucovat tak sem si vzala, jenom tak, říkala sem si že to je jenom dneska. Ale bylo mi jasný že to není jen dnaska ale napořád. Jenže sem v tom zase až moc. Dneska sem celkem v pohodě, šla sem i do školy- asi po tejdnu. A už si nepíchnu další dávku, aspon doufám. Já to musím dokázat! Horší je, že je konec roku a já propadám ze dvou předmětu a mám jistou trojku z chování( za neomluvený hodiny). A tohle nevim jak visvětlím tátoj. Prostě se na mě všechno sype a já nevim jestli to ještě vydržím.

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Misho, no situace není sice úplně jednoduchá, na druhou stranu to ale zase není žádná neřešitelná tragédie. Říkám si, proč to nezkusit tátovi vysvětlit tak jako teď mně. Bereš; bojuješ s tím; předávkovaný přítel.... Část z toho stejně rodiče ví a divil bych se, kdyby netušili i ostatní. Navíc Ti mohou hodně pomoci. A ten kolotoč skrývání, lží... taky člověku moc nepřidá. Je fakt, že by to chtělo s tím vším něco udělat (ale to ostatně sama chceš), protože jinak je další vývoj celkem snadno předpověditelný. Tuhle variantu ale raději nerozvádět. Říkám si, proč stále zkoušet cestu co nevychází - vyabstinovat doma, krátká ambulantní léčba (psycholožka, skupina....) a hned zpátky do školy, staré party, stále stejného kolotoče.... I když samozřejmě přeji, aby tento pokus byl jiný a vyšel. Drž se! Ale kdyby náhodou, jak je to s tou léčbou - viz. tvoje předchozí dotazy? Přeji ať se daří podle tvých představ a napiš jak se to vede. Hezký den