Cialis a pervitin
waraw
Dobrý den! Prosím o informaci jestli muze dojít ke komplikaci v organismu pokud uziji Cialis a pervitin. Velice dekuji za odpoved. S pranim hezkeho dne *waraw*

Odpověděl: Jakub Minařík
No, žádnou interakci jsem v tlustých knihách popsanou nenašel. To ale neznamená, že neexistuje - třeba jen nebyla popsána. Přece jen výrobce netestuje interakci mezi drogou a lékem. Prostě proto, že užívání drog je na hranici legality a výrobce o variantě, že někdo se zabývá aktivitou na hranici legality prostě neuvažuje. Doporučil bych být ale opatrný, protože obě létky nějakým a myslím poměrně významným způsobem ovlivňují cévní systém a srdce. Mohlo by se vám stát, že budete mít s užitím nějaké potenciálně vážné problémy. Tuplem, pokud jste starší a nebo nemáte v pořádku srdce. Bude to pro něj velká zátěž. Tak to uvažte. Na vašem místě bych se asi pokusil spíš si pervitin nevzít. Možná by to mělo podobný efekt, ale bylo by to bez rizika.