misha
Dobrý den, už sem vám jednou psala. Chtěla bych vám moc poděkovat za radu, kterou ste mi dal.Jenom bych vás chtšla trochu opravit já si nepíchám pul roku ale rok a pul a to je horší. Jsem z Trutnova a chodím na skupinový sezení do Riapsu, jenže to mi vubec nepomáhá. Chtěla bych zkusit nějakou léčebnu, ale dozvěděla sem se že je to hodně drahý. A taky nevím jestli by mě tam vzali, když mě je jenom 15.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Misho, no tak to je příjemná zpráva. Jestli máš takovou vůli a snahu, tak to by byla škoda mrhat časem a energií ve skupině co Ti nevyhovuje (Čím to je, co ti nesedí? To aby se podle toho dalo vybrat něco jiného....). Jestli jsi ochotna nastoupit do léčby (mimochodem v tvojí situaci je to nejspíš nejlepší volba) tak bych Ti doporučil Středisko výchovné péče Cesta v Řevnicích (adresu s tel. najdeš v kontaktech). Je fakt, že se tam za pobyt platí Kč 65,- /den, ale za ten možný zisk to asi stojí.... A co na to všechno rodiče, podpoří Tě? Nechceš se o sobě a tvojí momentální situaci ještě trochu rozepsat? Zatím se drž a hezký den.