Alkohol - pro pana Harantu
Paja
A tak zase píšu. Navrhoval jsi, Tomáši, abych se "rozepsal víc o tom svém bloku se svým problémem někam jít...". A tímto to chci učinit. Já mám prostě furt dojem, že v mém nejbližším okolí je člověk "mírně nalitý" tolerovatelnější, než ten, který se rozhodne jít léčit. Prostě: Léčba=prohra, osobní nezvládnutí něčeho, co by "člověk zvládnout měl..." Stačí to tak? Rozumíš mi v tom, že uznat tuhle prohru, znamená se "vyoutovat???" Ani ne tak před sebou, to již jsem vyoutovanej dost, jako před svými nejbližšími... Ale já nechci chlastat, co mám dělat?? Pája P.S. Předem díky moc za odpověď a za pomoc... Pokud bys pro mě našel nějaký diskrétní kontakt, kam bych ambulantně mohl docházet,kde by měli empatický přístup a nekoukali na mě jako na tragéda, budu moc vděčen...

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Pájo, je sice fakt že v určitých skupinách je pití téměř normou, Vy to ale máte zřejmě trochu jinak než ostatní. Z toho co píšete mi vyplývá, že to nezvládáte podle svých představ a vadí Vám to... Tak proč se odvolávat na ostatní, když jde o Vás. Jestli by nebylo lepší na chvíli "prohrát".. vrátit se dá téměř vždycky. A k tomu "zvládnout sám", kolik lidí to dokázalo? Sám nejlépe víte, kolik pokusů máte za sebou. Kolik jich ještě potřebujete? Kontakt na ambulantní léčbu u Apolináře máte, tak proč to nezkusit... Anebo Vás napadá něco jiného? Přeji hodně odvahy k tomu velkému kroku. Hezký den