15705
Jitka
Děkuji za odpověď. Ale já mám dost podezření, že si nebalí tabák, ale nějakou drogu. Ale nevím. Kdyby chtěl kouřit tabák, tak by bylo pohodlnější si koupit cigarety. Jinak je sportovec a zatím závodně na nižší soutěži hraje fotbal. Tak mám strach. Jitka.

Odpověděl: Jakub Minařík
Spousta lidí si cigarety balí z tabáku, to proto, že: a) jinak to chutná, většinou spíše lépe; tabák je většinou mnohem kvalitnější - myslím teď tabáky značkové, ne Taras Bulba b) člověk nevykouří tolik, protože je s tím nějaké práce, nestačí sáhnout do krabičky a zapálit c) vyjde to levněji d) někteří muži si myslí, že jsou tak zajímavější Kdyby kouřil syn nějakou drogu, tak by se vám kromě poznámky o tom že si balí cigarety doneslo, že se chová podivně. Protože - po většně drog, podobně jako po alkoholu člověk vypadá tak, že to prostě nejde přehlédnout. Hlavně když je člověk svědkem užití. Prostě se zkuste syna zeptat, jestli kouří. A nebo mu rovnou řekněte, že jste se to doslechla. Bylo by to asi nejjednodušší. :-)