Uzliny
Dobrý den,chtěla bych se ještě zeptat,zda je v pořádku, že ještě po dvou letech abstinence od tvrdých drog mám zvětšené mízní uzliny na krku.Není to nic markantního,každopádně už dost zplaskly,ale myslim,že jsou více hmatatelné,než "je zdrávo".Je možné,že je to v pořádku?Popřípadě,víte o nějakém lékaři,který by mně vyšetřil anonymně?Stačilo by, aby se na ně podíval a prohmatal,abych měla jistotu, že je to ok.Děkuju.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zvětšené uzliny mohou být celkem nezávažná záležitost, stejně tak ale i velký průšvih. Bylo by asi třeba, aby vás někdo vyšetřil. Anonymní vyšetření (tzn. při kterém byste nesdělila jméno, ...) je poměrně komplikovaná záležitost a navíc velmi drahá. Pokud by mělo být ukončeno nějakým solidnějším závěrem, tak by jistě byla třeba i laboratorní vyšetření, ... a to by byla záležitost několika tisíc minimálně. Pokud nechcete jít k vašemu praktickému lékaři, tak vám mohu doporučit Dr. Řeháka, má ambulanci v objektu Nuselské polikliniky. Není třeba k němu chodit anonymně, ošetřuje většinu našich klientů a je zvyklý být diskrétní, protože mnohdy prozrazení drogové amnamnesy je značný problém v zaměstnání, ... Pokud se rozhodnete a objednáte se u něj, tak vás vyšetří a pak vám buď řekne, že je vše O.K. a nebo vás přijme do péče, ev. vám doporučí někoho jiného. Stačí to takhle? P.s. Kdybyste měla nějaké další dotazy, klidně napište.