marihuana
mac
Jak jsem zjistil ,muj jedenactilety syn kouři marihuanu.Nevím jak dlouho,jak často.Vymýšlí si.Utíká v noci z domu,toulá se městečkem,a co já vím ještě co dělá.Nemohu totiž z něj nic dostat,docela přesvědčivě a o všem lže.Náš problem se vystupňoval v posledních čtnácti dnech-bohužel teprve dnes jsem zjistil,že utíká.Příliš si s ním nevím rady,nechci ho mlátit,nechci s ním ztratit vztah.Možná by nám pomohl nějaký odborník,ale mám obavy,že když syna někam přivedu,ocejchují nás a už pro všechny budeme jen případ a známá firma.Nechtěl bych,aby ten problém řešila škola,věděli o něm spolužáci.Chtěl bych se zeptat...existuje na území Králového Hradce či ještě lépe Trutnova nějaká anonymní poradna...pro něj a vlastně i pro mě?

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste se obrátit na K-centrum Laxus, budou jistě mít přehled o kontaktech v Kraji. Jinak v Trutnově se obávám, že možnosti jsou, nebo alespoň byli co se pamatuju, hodně omezené. Tady máte kontakt: K-centrum Laxus, Pospíšilova tř. 698, 500 03 Hradec Králové, Kontaktní osoba: Mgr. Jana Ženíšková, Telefon: 495513977, Fax: 495515907 V každém pádě - pokud je synovi 11 let a zdá se, že vás spíše zlobí, než že by byl na drogách závislý, tak je to případ spíše pro dětského psychiatra. V tom případě mě napadá ještě MUDr. Martin Správka, který dětský psychiatr je a operuje někde ve vašich končinách. A myslím, že vám ho mohu s čistým svědomím doporučit. Kontakt na něj bohužel nemám. Kdybych ho náhodou během dneška někde našel, připíšu vám ho. Nebude ale problém ho sehnat, dětských psychiatrů v regionu bude jako šafránu. O diskrétnost se obávat nemusíte, ta je v našem oboru dost samozřejmá. P.s. Ať to dobře dopadne. :-) A kdybyste náhodou navštívil doktora Správku, tak ho ode mě pozdravujte.