maminka
Eme
maminka snědla prášky a je v nemocnici. kvůli mně. já sem doma s tetou z církve.ten zlej skočil ze mně na maminku a ublížil. já nemůžu moc spát, můžu si vzít prášky,co najdu?co brala maminka,ale málo jen jeden. kamarád je taky v nemocnici vzal si toho moc.

Odpověděl: Jakub Minařík
Maminka snědla prášky, protože se tak rozhodla. Je to rozhodně její rozhodnutí a její odpovědnost. Předpokládám, že tys taky nebrala heroin kvůli mamince. A nikdo zlej jistě z tebe na maminku nepřeskočil. A mamince v nemocnici jistě pomohou a také jí vyšetří psychiatr a určitě také si na psychiatrii několik dní pobude. Protože podle toho co posledně psala o ďáblech, prokletí a věčném zatracení, tak by jí psychiatr mohl jen pomoci. Možná, že až se vrátí, bude na tom lépe a budete si spolu lépe rozumět. No, kamarád se z toho snad také dostane. A možná dokonce nastoupí někde na léčbu ze závislosti, protože ho v nemocnici k něčemu takovému jistě budou tlačit. Žádné maminky léky na spaní si neber, ví bůh co maminka brala. Nejsou to bobule, které by šlo do sebe jen tak sypat. Pokud se to nezlepší, tak můžeš kontaktovat tu lékařku z psychiatrie, které se o tebe starala. Ona ti poradí, nebo něco napíše.