pervitin
piper
chcel by som pokracovat v dotaze z 5. 5. 2004(odpovedal mi MUDr. Minarik). (Pred troma rokmi som sa predávkoval (prešňpal) "pervitínom"- stále to nemôžem rozchodiť. Takže: Už tri roky dennodenne pocitujem pálenie v hrudníku, som stále unavený, po spánku sa nemôžem prebrať asi 2 hodiny, nemožem užívať žiadne lieky piť alkohol, kávu. Nemôžem sa zdržiavať v miestnosti kde je nafajčené. ... Myslím si že ten humus sa mi dostal niekde do systému (hypofíza, štítna žlaza, šišinka). Som o tom presvedčený. Napr. pred 3 mesiacmi som skúšal magnetoterapiu - prístroj ulticar lt 98 som si prikladal k hlave. Už po prvom použití sa mi vrátili chute ktoré som od toho predavkovania necítil ... ale viac nič. Na eeg mi zistili lahku epilepsiu - pred tým som nič také nemal. Lekari ma beru za hypochondra a stále to konci u psychiatra... tak napr. som od vtedy nemal zvíšenu teplotu - ani po operácii s črevami . Moj organizmus sa nevie zbavit tej veci. Je to tak, vedel by som Vás o tom presvedčiť. Skúšal som všetko možne ... napr. po žihľavovom čaji strácam vedomie... Nemohol by som Vám zavolať na telefón - to sa nedá takto vysvetliť cez net.

Odpověděl: Jakub Minařík
Podle toho co píšete, to asi nebude nic pro vašeho praktického lékaře. Také bych neřekl, že tělo se toho neumí zbavit. Prostě jste si díky pervitinu organismus nějak přenastavil a teď se s tím nedá moc dělat, resp. udělat s tím něco jde poměrně špatně. Jinak ten humus se vám dostal jistě skoro všude, protože to ten humus umí. Prostě se distribuuje po těle jako spousta jiných léků. Stejným způsobem zas tělo opustí. Skoro bych doporučoval hledat pomoc někde mimo svéru konvenční alopatické medicíny. Doporučoval bych vám najít si lékaře - homeopata, protože ten by pravděpodobně na takovéhle chronické obtíže hledal lék snáze. Na toho psychiatra bych na vašem místě taky úplně nerezignoval. Protože pokud je příčina vašich potíží psychická, tak je to asi jeden z mála lidí, kteří vám mohou pomoci. Protože jestli ta nemoc bydlí jen ve vaší hlavě, tak vám může být úplně stejně zle jako když máte nemocné tělo, jan vám - vyjma psychiatra a léků na hlavu, nepomůže nic. Prostě proto, že to nejde. A je myslím blbost strávit roky neúspěšnými pokusy o léčbu ví bůh čím, aby vám pak pomohla nějaká antidepresiva. Viděl jsem celkem dost lidí, kteří to po letech zjistili. P.s. Zavolat mi nemůžete, není kam. Zlomil jsem si nohu a do práce se vrátím až za několik měsíců. Takže jedině net.