trip a piko
Tristessa
v lete sa s kamaratkou chystame na techno party a chceme to tam poriadne roztocit... planujeme si dat 1 trip a taku dobru ciaru pika za 1000sk......hrozi pri tejto kombinacii nejake nebezpecenstvo???taktiez sa chcem spytat ake je priemerne a bezpecne mnozstvo pozitia durmanu.....dakujem

Odpověděl: Martin Hulík
Začnu durmanem - je považován za jeden z nejnebezpečnějších halucinogenů, takže nedoporučuji to vůbec zkoušet. Riziko, že zbytek prázdnin budete v péči psychiatrů je dost velké. Dále - kombinovat stimulanty (pervitin) a halucinogeny (LSD) taky není dobrý nápad. Může z toho být docela pěkný horor a následky, s kterými se budete dlouho srovnávat. Navíc účinky jsou dost nevyzpytatelné - představa, že budete zrychlená po pervitinu a k tomu to bude barevné po LSD, je zcestná. Nevím, za kolik se teď na Slovensku prodává pervitin, ale dát si najednou dávku za 1000 Sk mi přijde trochu moc - koledujete si o předávkování. Bezpečnou dávku vám neporadím, žádná není bezpečná (stačí, aby byl pervitin dost čistý nebo naopak s nějakou nebezpečnou příměsí) a skončíte možná v lepším případě v nemocnici. Uvažujte kdyžtak o dávce aspoň 5x menší, pokud to nutně musíte zkoušet. takže: 1. nekombinovat drogy (ani s alkoholem či marihuanou), durman vynechte 2. něco si o tom přečtěte - začněte třeba s texty o drogách na těchto stránkách 3. nejste-li úplně zdravá, neberte žádné drogy; vždycky je bezpečnější nebrat drogy 4. techno party může být docela odvaz i bez drog (aspoň těch nejrizikovějších), pokud člověk není závislý nebo úplný suchar, baví se i střízlivý Kdyby jste chtěla ještě něco doplnit, znovu napište. Mimochodem, kolik je vám let, jestli se můžu ptát?