Perník
Karkulka
Děkuji za odpověd, pravděpodobně jsem minulý vzkaz vylíčila příliž stroze. Dceru máme rádi a uděláme cokoliv. Nabídl jste nám možnost kontaktu na poradce z našeho okolí (viz. skrytá poznámka). Je možno jej napsat přímo na uvedný email. Děkujem K.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, ve Vašem okolí bych Vás odkázal na Kontaktní centrum v Brně, Vídeňská 3, 639 00 Brno, Tel./Fax: 543 249 343; dále na Denní stacionář Podanné ruce, Hapalova 22, 621 00 Brno-Řečkovice, Tel./Fax.: 541227704, GSM:732 319132. Kdyžtak více info o obou organizacích nejdete na www.podaneruce.cz Určitě to stojí za pokus - můžete jenom zístat. Více informací, pochopení Vaší dcery a problematiky braní drog, jistoty v jednání a také v neposlední řadě možnost vypovídání se z ne zrovna snadné situace. Přeji, ať se věci začnou měnit podle Vašich představ. Hezký den