Vztahy
jana
Ahoj Jakube, četla jsem Tvou odpověď Sandře 2. 6., kde píšeš, že se toxi vztahy vždycky rozpadnou. Znám několik párů, co spolu smažej léta, normální vztah to teda nejni, ale jsou spolu. Znám taky lidi, kde jeden přestal brát a druhej ne, to si myslím, že nejde dlouhodobě ustát, snad na několik let, ale nevím, nedovedu si to fakt představit, ne, to nemůže fungovat. Zajímalo by mě ale, jak to je se vztahama, kdy oba začnou abstinovat, je mi už tak nějak jasný, že být spolu, když se pořád něco děje, je něco jinýho než řešit každodenní reálný problémy, všední nudný věci atd., zvlášť když si člověk odvyknul mít nějaký plány a odpovědnost, na druhou stranu mám pocit, že když jsme s mým milovaným ustáli tolik průserů a poznali se navzájem do takových krajností, a že to byly hodně zlý situace, nerozjdem se kvůli takovýmhle věcem… Chtěla bych se zeptat, to jsi opravdu za svoji praxi nepoznal feťácký vztahy, který by se nerozpadly? (Přece jen mě to krapet postrašilo.) Měj se a uzdravuj se! :-) Už nám docela chybíš :-) (A M. se trošku krotí s pitím, hurrrá!) J.

Odpověděl: Jakub Minařík
No ono je přece jen něco jiného vztah, který funguje a oba berou a běží to takhle už spoustu let. Navíc - když pominu ty zmatky kolem - tak jste se z toho dílem vymotali sami, začala jsi chodit do práce, ... Jinak možná ta nuda všedního života, o které mluvíš, možná nemusí být až tak vážná. Mám vždycky dojem, že pokud člověk bere dlouho, tak se dopracuje stejně do nudy všedního dne. Ony drogy jsou zábavný jen chvíli. Pak už se člověk stejně dopracuje do té denní rutiny. Nebo ne? Jinak ty toxi vztahy, hlavně v té počáteční fázi, kdy třeba jeden z partnerů "z lásky" k tomu druhému začne brát s ním - to je myslím rovná cesta někam do pekla a myslím, že jsem neviděl žádný vztah, který by tohleto vydržel. Pokud si promítneš svůj život zpět, tak asi zjistíš, že ty vztahy, které začali někde na začátku tvojí drogové kariery také nevydržely. Jinak jsem rád, že fungujete. Zrovna onehdá jsem na vás myslel a říkal jsem si, že to vysazení před letošní sezonou opia se možná nestihne. Teda, pokud už jste nevysadili. :-) Jinak M. pozdravuj a že mu držím palce ať mu to krocení pití jde. :-)