pro doktora Minaříka
Zde26Len02
Děkuju,pane doktore.Takovouhle odpověď jsem potřebovala,ne žádný neberte drogy-je to špatný.Rozhodla jsem se,že teda počkám a zvážim to až po vysazení.Ještě jednou děkuju za upřímnost a za čas,který jste mi věnoval.S pozdravem Lenka.

Odpověděl: Jakub Minařík
Není zač. A klidně zas napište, než se k tomu propracujete. P.s. Existovával takový manuál pro doléčování, ve kterém byla kapitolka "Napít se, vzít si - rizika a limity". Stálo by za to se po něm porozhlédnout a přečíst si ho, než do toho půjdete. Resp. ideálně si nad ním sednout s terapeutem, který se o vás staral, nebo s nějakým jiným - to je celkem jedno. K tomu je vlastně ten manuál určený. Mohla byste si to ujasnit. :-)