Cipralex-xtc
ZDE26LEN02
Dobrý den,už jsem se Vás jednou ptala na tuto kombinaci,nicméně bych Vám potřebovala na toto téma položit ještě pár otázek,které se mi zrovna nechce psát na stránky.Je možné poprosit Vás o telefon a zavolat?Popřípadě mohl byste mi dát kontakt na někoho,kdo by mi v této otázce poradil?Děkuju moc a přeju příjemný víkend.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud se chcete ptát na něco osobního existuje varianta, že dotaz zůstane skrytý. Děláme to ale jen tehdy, pokud usoudíme, že by to tázajícímu mohlo nějak uškodit. Zobrazí se pak jen po zadání kódu. To, jestli dotaz zůstane skrytý je více-méně na naší úvaze, i když přání tázajícího často respektujeme, resp. musíme mít dojem, že má smysl. A taky část dotazu můžete napsat do skryté poznámky. Ohledně telefonické konzultace - já jsem momentálně mimo možnost telefonického kentaktu. Můžete samozřejmě zavolat na poradenskou linku (je na stránkách poradny). Pokud ale potřebujete nějaké speciální farmakologické údaje, tak je tam nejspíš nedostanete. Ostatně - na spoustu věcí se musí každý podívat do tlustých knih. Proto je ta cesta přes poradnu výhodnější.