doléčování
Simona
Jsem po léčbě v ČDvoře (záv. na lécích), doléčuji se, ale marně hledám netové stránky, kde bych si mohla popovídat s někým se stejnými zkušenostmi, event. se poradit v krizi. Existuje na netu něco takového? Děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Obávám se, že stránky, kde byste si mohla popovídat s lidmi se stejnou zkušeností asi nenaleznete. Pokud budete potřebovat, můžete samozřejmě využít stránek této poradny, případně mají i některé linky důvěry možnost kontaktu nejen po telefonu, ale i prostřednictvím internetu, a existují i jiné možnosti - např. stránka www.internetporadna.cz (která není tak specificky zaměřená jako naše poradna), kde je možnost jednak poslat svůj dotaz a jednak je možné domluvit na on-line chatovém rozhovoru s odborníkem. Nevím sice kam docházíte na doléčování a jak intenzivně - napadá mě ale, zda by nebylo lepší krizové situace a potíže řešit osobně s odborníkem nebo ve skupině, kam chodíte, než se s nimi svěřovat přes internet. Obvykle to bývá účinnější. Také zkuste zvážit, zda tedy je pro vás současná forma doléčování vyhovující, jestliže vám není příjemné se v krizových situacích obracet na zařízení nebo terapeuta, kam chodíte. Třeba by existovaly i varianty, které by vám vyhovovaly víc. Když byste se chtěla zeptat na cokoli dalšího, samozřejmě pište. Přeji hodně štěstí a držím palce, ať se vám to podaří po léčbě všechno zvládnout.