pecko
bello
Otazka, mal som pervitin asi 30 krat cez nos,niekedy ma to chyti a dam si opat,prestavky su 2tyzdnove az mesiac a niekedy tyzden.Prvy krat som to mal presne pred dvoma rokmi. Chcem vediet ci som zavisly.a uzivam mariuhanu. Dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
Závislý nejspíše nejste. Na to je třeba intenzivnějšího užívání, ale myslím že můžete být na hranici mezi tím se rozjet, nebo nerozjet. Zkuste si dát pozor. Navíc píšete že to je jednou za měsíc, nebo za týden a nebo za 14 dnů. To se to během těch dvou let mohlo i docela rozeběhnout, což? Pokud chcete mít jistotu, vezměte si diářek a za každýho jointa, lajnu pika a alkohol si tam udělejte čárku. Na konci měsíce to sečtěte a podtrhněte. Budete vědět, jak dobře na tom jste. A napište jak to dopadlo. :-)