pecko
mirulka
uz tri mesiace si davame s kamoskou tak raz za tyzden biele ale nie vzdy s toho nieco mame,vacsinou je ona riadne naspidovana a mne nieje nic.mozete mi povedat ci to bude?ale to len tak okrajovo,mam iny problem strasne sa mi zapacili ucinky efedrinu chcem ich citit stale ale nemam uz nan peniaze uz som predala vsetko co sa dalo a chcem ho stale viac ale naozaj nemam peniaze.poradte mi co mam robit

Odpověděl: Jakub Minařík
To, že pervitin někdy funguje dobře a jindy vůbec je tím, že odsah účinné látky v droze je velmi malý tak od 5% do 25%. Zbytek tvoří různé příměsi, které tam prodejce přidává, aby vydělal, např. různý prach (omítka), cukr, soda, ... Někdy tam mohou být i vyslověně nebezpečné látky, jako např strychnin (způsobí křeče, které znemožní se nadechnout a udusíte se), nebo jed na krysy. To že kamarádka reaguje a vy ne - člověk reaguje na to, co od drogy očekává. Někdo je v tomto ohledu citlivější. Kamarádka prostě chce mít intoxikaci, tak jí má, i když je tam nic, resp. skoro žádný pervitin. Vám se to prostě pokud tam není, nedaří. Ohledně teho efedrinu a chuti na něj. Zkuste přestat. Jinak dopadnete jako spousta jiných. Začnete krást, napřed doma, pak v obchodech a dříve nebo později vás chytí a zavřou. Nebo budete shánět peníze na drogy prostitucí. Nebo budete drogy prodávat. Jinak se prostě dost peněz na drogy sehnat nedá. V zásadě všechny varianty jsou celkem nepříjemné a většinou vedou dříve nebo později k soudu a do blázince na léčbu. Tak si vyberte. Je to na vás. :-) P.s. Kdyby byly další dotazy, stačí napsat.