Pro Janu J.
Rozára
...moc děkuji za přáníčko k veselce, Jani, a nebojte, budete jednou z prvních, komu nahlásím naše miminko :o). Ale chtěla jsem se Vás zeptat, týká se to mě, já když jsem začala s mým chodit, a vyprávěl mi o tom všem co prožil, pasťák, vězení, drogy, tak mi to ze začátku nevadilo, spíš jsem nedokázala pochopit, že mi nevypráví knížku, ale vlastní život - dost hroznej, mimochodem...:o(((, ale čím dýl ho znám, tím míň to chápu. Ale - začalo se mi dělat zle, když si na něco vzpomněl a řekl to..třeba jak si "dával" na záchodě v metru a jak ho chytli benga. Nebo jak si šel "dát" do vlaku a jak s ním odjel a jak pod perníkem rozebral celý kupéčko. Normálně se mi z toho vyprávění dělá špatně. A přitom v podstatě nevím, o čem vypráví, protože moje tažení světem drog začalo a zkončilo knížkou Memento. On o tom mluví, jako o počasí, že to prostě jednou bylo, spíš se směje tomu, jak byl pitomej a vždycky je rád, že už v tom nelítá. Ale já nevím, proč mi to dělá tak špatně. Ale nejen v hlavě, i fyzicky. Mám pak vždycky pocit na zvracení....naštěstí o tom všem nemluví často..., tak jako na začátku, kdy si myslím, že chtěl, abych věděla o něm všechno. Čím to může, Jani, být? Děkuji. Rozára.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to je těžké říct, čím to může být. Mýslím, že celkově debaty o těhle zážitcích nejsou nic moc, a navíc když se týkají někoho, kdo je Vám blízký, na kom Vám záleží, tak mi přijde docela přirozené, jak na to reagujete. Tím, že se Vám to nezamlouvá, možná z toho máte trochu stracha nedovedete to pochopit, reaguje i Vaše tělo, a je Vám z toho pak špatně i fyzicky. Zkuste o tom mluvit s partnerem, měl by vědět, co to s Vámi dělá. pokud to pro něj není nezbytně nutné, tak ho třeba požádejte, aby o takových věcech před Vámi mluvil co nejméně. Myslím, že po době, co jste spolu už určitě máte příjemnější témata, tak se zkuste zaměřit na ně :). Mějte se tedy hezky a hezkou svatbu. Jana