***
bj
Ahoj, rok jsem brala pervitin a přestala, jsou to tři roky a jsem čistá. Asi 5 let hulím, mám období kdy každý den a někdy jen jednou týdně. Zato dost piju, mám problémy druhý den si vzpomenout na cokoli co se předchozí den stalo, nevzpomenu si ani když se mi to snaží někdo připomenout, stávalo se mi to občas, ale začíná mi to vadit, je to už pravidlem, že si nic nepamatuju. Co mi vadí nejvíce je, že někomu pokládám několikrát denně stejnou otázku a vůbec o tom nevím, podotýkám, že za střízliva a v práci.. Pokud začnu úplně abstinovat, za jak dlouho se mi paměť upraví? Díky!

Odpověděl: Jakub Minařík
Asi to bude nějakou chvíli trvat. K prvním zlepšení může dojít během pár týdnů. Skoro bych i doporučil, kromě abstinence zlepšit životosprávu a zkusit nějaké vitaminy (nejlépe samostatné tablety vitaminů skupiny B - B1 a B6), pomohou mozku se zregenerovat, hlevně asi po tom alkoholu, protože ten je toxičtější. Také je možné přidat volně prodejný preparát kalicor (přeštěte si pečlivě návod). Tahle kombinace je celkem dobrá na podobné poruchy. Jen na okraj - pokud začnete znova pařit, tajk se porucha paměti velmi rychle vrátí do původního stavu. Takže - mozku zdar!