testy
dreadgetka
Dobry den, chtela bych se zeptat, jak dlouha je doba po kterou se pervitin drzi v krvi. Za dva tydny jdu na jaterni testy,tak se chci zeptat jestli je to nejak vice ovlivni (pervitin sem mela naposledy pred tydnem) Dekuji moc ...

Odpověděl: Jakub Minařík
Jaterní testy zachycují akutní poškození jater. Tzn. pokud budete od teď abstinovat, tak nejspíš budou v pořádku. Pokud už teda nemáte žloutenku. Typický pro uživatele drog je typ C - má jen slabou akutní fázi, takže se často diagnostikuje se zpožděním. Taky často přechází do chronicity - dá se ale asi tak v 50% úspěšně léčit interferonem. Takže to není tak zlý. :-) Jinak ty testy teď by byly docela zajímavé, alespoň byste věděla, jak vaše játra reagují na zátěž. :-)