Nic o drogách, spíš funkčnost těchto dotazů
Dan
Ahoj, děsně moc oceňujeme vaši práci a myslím si, že tahle poradne je fakt super a potřebná. Trošku mě ale mrzí trošku nešikovný systém - nemohl by váš programátor udělat pořádný archív vložených dotazů s vyhledáváním. A taky skok z dotazu na "předcházející" a "následující", tahle otvírám dotaz jeden po druhém a jde to děsně pomalu. Díky

Odpověděl:
Zdravím Vás, Dane a dík za pochvalu:-). Jinak - pokud se týká vyhledávání v archivu všech cca 5500 zodpovězených dotazů - můžete použít buď "fulltextové" vyhledávání = zelené políčko v pravém sloupci na úvodní stránce a nebo podrobné vyhledávání, tam se dostanete, když si kliknete také v pravém sloupci na text "podrobné hledání". Zobrazí se Vám formulář, kde můžete vyhledávat dotazy podle přednastavených kritérií (typ drogy, typ dotazu, typ zadavatele, kdo dotaz odpověděl a také podle data). Můžete zadat třeba jen jedno kritérium, např. "typ drogy" - halucinogeny-LSD a zobrazí se Vám cca 240 dotazů, které se k LSD vztahují. (A nebo LSD můžete zadat rovnou ve fulltextovém vyhledavači). Nějak jsme měli pocit, že by tenhle systém vyhledávání měl být dostačující. Máte nějaký další nápad:-)? Jak píšete, ohledně toho "další" a "předchozí" dotaz, to bych mohla probrat s programátorem. Víte, s ohledem na náš poměrně omezený rozpočet neziskové organizace si moc vymýšlet nemůžeme a jsme rádi, když poplatíme běžný provoz poradny. BTW - nevíte o nějaké bohatém sponzorovi?;-) Jana, koordinátor poradny