Kam jít ?
gizmo
Dobry den, mel bych dotaz. Mozna hloupi mozna ne. Je mi skorem 21 roku. Na stredni jsem byl v peer programu. Kde jsem dostal dostatek informaci o ucincich a dalsich vecech co se tykaji drog. Ale sice ted studuji na VS ale do asi svima nebo z vetsi casti svima chybyma jsme se dostal do problemu. Verim ze resite dulezetejsi problemi. Ale protoze jsme uz se dlouho chtel hlavne vypovidat tak tak cinim. Muj problem je vpodstate jednochy neumim se zbavit zavislosti jka na auomaty, cigarety a hlavne travu. Travu uzivam jiz 6 let, ale posledni zhruba 3 roky se mi vse vymika kontrole. Muj problem je asi zbavit se jakekoliv zavislosti. Jelikoz si myslim ze bych si chtel pohovorit s nekim kdo by mi trochu rozumel. Protoze moji kamaradi ( nektri) v tom problem nevidi ale , bohuzel zeacima zjistovat ze ze okolo zacina zjistovat ze se s nami neco deje. Omlouvam se za chyby. Studiuji a v Plzni takze kdybyste mi poradili nejlepe tady protoze u nas v malem meste Zadna takova poradna neni. Ja nehledan Kcko protoze to je spisse pro toxikomany to bohu dik zatzim nejsem ikdyz netvrdim ze jsme s takzvanyma tvrdyma drogama experimentoval. Dekuji ze jsete to prelustili az sem. A dekuji pokud mi poradite a odpovite protoze . Musim tuto situaci resit nez bude pozde. Nashledanou gizmo

Odpověděl:
Dobrý den, Váš dotaz rozhodně není hloupý. Závislost na automatech, cigaretách a trávě není (a zejména pro Vás a Vaše prožívání situace) nijak "méněcennější". Je to závislost. Důležité je, a já to velmi oceňuji, že (i třeba narozdíl od Vašich kamarádů) Vy sám to vidíte jako problém. A hlavně - že s tím chcete něco dělat. Ptáte se po nějakém kontaktu v Plzni. Doporučila bych Vám tam Psychiatrickou kliniku FN Plzeň, Alej Svobody 80, tel.: 377 103 157. Zkuste tam zavolat a poptejte se. Každopádně Vám přeju hodně štěstí a síly pro změnu... Mějte se.