Piko
Talullah
dobry den,chci se zeptat co se stane když si nasypu do hulení ve fajfce perník(asi za 150) a zapálím?jestli se ty krysaly přemění ještě v něco jinýho nebo co se bude dít?to to bude fungovat stejně(když nebudu počítat účinky trávy)?a je to víc nebo míň nebezpečný než šňupání??? díky za odpověď a mějte se super.

Odpověděl: Jakub Minařík
Na vašem místě bych to nezkoušel. To proto, že: a) ví bůh co budete kouřit, kdyby byla jistota, že to bude fakt piko ve správné chemické podobě, tak možná - i když nedokážu odhadnout, kolik toho využijete. b) taky myslím, že když to zafunguje, tak se může stát, že ta intoxikace bude poměrně hustá. Může se stát, že to bude dosti těžké ustát. Je dobré se raději držet při zdi, když je to průšvih, tak už se s tím nedá nic dělat. Takže - promyslete to, každopádně držím palce. :-)