thc
Tree
Ptala jsem se na ty testy,protoze nam je delaji na stredni skole...Nemame jiny problem s drogami,kouříme občas thc,ale nase pani reditelka z toho udala,jak kdyz si pychame tvrde drogy....dala nam nesmyslne ultimatum:hulime pres 3 roky- denne a za 40 dni,mame jit na testy..jakej je rozdil mezi testama z papirku a jakej, kdyz se dela v laboratori treba v K-centru-je ta doba jiná?da se to vycistit z tela za tak kratkou dobu?jinak nas vyhodi?jak se da pomoc odbourani thc z tela? diky za rady TREE

Odpověděl: Bára Orlíková
Vím, že tu máte ještě jeden dotaz, který se týká toho, zda jsou legální testy na přítomnost drog ve škole. Požádala jsem kolegyni právničku, aby mi k tomu napsala nějaké vyjádření, takže odpověď na dotaz dostanete v nejbližší době (s tím souvisí i vaše otázka ohledně vyhazovu ze školy, takže ta bude zodpovězená také v předchozím dotazu). K tomuto dotazu - pokud přestanete kouřit trávu teď, tak test THC nedetekuje, protože THC se dá detekovat max do 30 dní po posledním užití. Ovšem znamená to, že opravdu nebudete kouřit vůbec (vzhledem k tomu, že zřejmě denní kouření marihuany považujete za občasné užívání - pokud se ve vašem dotazu nejedná jen o překlep - tak by bylo stejně vhodné dopřát vašemu organismu trochu pauzu). Ohledně těch testů - v K-centrech a podobných zařízeních testují taktéž pomocí jednorázových testů (testovací proužky, které zjistí přítomnost drogy ve vzorku moči), laboratorní testy se provádějí pouze v toxikologických laboratořích. Ovšem je obvyklé, že se vzorky moči určené k testování, dávají testovat do laboratoře, přestože jsou odebrané třeba v ordinaci praktického lékaře (který k laboratornímu testování nemá vybavení, stejně jako K-centrum). Běžným laboratorním testem, který je sice objektivnější než testovací papírky, nezjistíte THC s největší pravděpodobností déle než při použití jednorázového testu. Odbourání THC z těla se moc pomoci nedá, ten proces bohužel neurychlíte.