Dilema
Enigme
Dala som sa na alkohol.Chybaju mi tie cesty do neznama plne euforie,kde neexistuje cas,kde som bola uplne volna.Teraz zijem v zajati zavislosti.Myslim na to,dat si uz len jedinu davku...poslednu,ktora by ma oslobodila,ale radsej sa chcem naucit slobodne zit.Keby som vedela ako.:-) enigme

Odpověděl: Jakub Minařík
Vyrovnat se s drogama je složité. Přes alkohol - který mimochodem patří zcela jednoznačně mezi tvrdé drogy - to není moc dobrá cesta. Možná se zkuste ve svém životě soustředit na něco jiného a něco jiného začít dělat. Myslím, že vám to pomůže. Udělá se vám lépe. Je potřeba ten svět nějak stabilizovat, nebo se s vámi zatočí a stáhne vás do výlevky. P.s. V bodoucnu neexistuje poslední dávka, existuje jen dávka další v řadě. A je to cesta tam kde jste byla.