absces
terezka
Jak vylecit absces a pokud mozno co nejrychleji? Mela sem driv dobry zily,ale uz mi zbyly jen dve tak nejak dobry a ted mam na obou absces..Jak dlouho vetsinou trva nez zmizi? A jak to lecit? Krom heparoidu-ten si patlam na zily denne uz asi pul roku a je urcen ke kratkodoby lecbe,tak ten uz asi nepomuze..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,na rozjetý absces už Heparoid moc nepomůže, to je pravda. ten je spíš jako prevence, aby byly žíly "vláčnější". Pokud už máte boule, horké na omak a bolestivé, je asi nejlepším řešením tzv. višňák, oficiálně se to jmenuje balzám Višněvski, který mají v každé lékárně, bez předpisu a stojí pár desítek korun. Další možnost je samozřejmě dojít k doktorovi, nebo do nějakého Káčka, třeba k nám, pokud jste z Prahy. Když si budete abscesy léčit, měly by zmizet do pár týdnů. Je ale také možné, že už jsou moc velké, v krajním případě se pak musí k přikročit k chirurgickému řešení. Snad to ale nebude tak zlé a podaří se Vám je vyléčit samotné.