:(
Eme
Stalo se něco strašnýho.Byla sem an detoxu a když se vrátim domu tka je všěechno jiný. Všechno zpoizelo, nic tam nemám co sem měla věšechny moje věci sou pryč, všechny myši a zvířata/plyšový!!!/jen postel a stuůl nma psaní a polička s učenim. maminka říká ž e mě bude na coc přivazovat, ale dneska zapoměla tak jsem utekla oknem,já nevim codělat.

Odpověděl: Jakub Minařík
No maminka asi jiná nebude. Nezbývá asi než to vydržet, vzhledem k tomu, že prázdniny jsou za rohem a tam myslím dojde ke změně. Něco změnit asi nebude v tak krítkém čase možné. Rozhodně ne po internetu, jedinou šancí jako to ovlivnit je osobní kontakt. Pokud bys chtěla, tak využij mechanismu, který jsem popisoval v jednom z minulých dotazů. Ohledně toho posednutí ďáblem bych se nedělal starost. Myslím. že posedlá nejsi. Pokud ti to někdo vykládá, tak je cvok. :-)