Katcha
no tou hustou novinou je to to, že už mě nikdo nenutí abych ty tablety, říkám jim tak, brala..ten člověk co mě k tomu nutil vytvořila jsem si k němu jakousi nenávist, ale celkem se obdivuji, že sem se z toho dostala sice ne sama, ale sem z toho venku . Tím že mi to teĎ nikdo nezakazuje jsem zjistila,že mám chuŤ...Zas tu chuŤ, kterou jsem mívala dříve.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud jste ty tablety nějakou dobu brala, tak chuť je celkem normální. Lze to očekávat. člověk se na to docela normálně zvykne. Tou dobrou zprávou je, že pokud tu chuť nebudete krmit, tak sama zmizí a rozpustí se. Prostě ji přestanete mít. K tomu je ale nezbytné zůstat nějakou dobu čistá a nebrat. Jinak to prostě fungovat nebude a zase do toho spadnete. Takže - pokud máte pocit, že toho chcete nechat, tak stačí vydržet. Samo to odezní. Pokud byste chtěla, tak je možnost nakontaktovat se na nějaké léčebné zařízení a třeba zkusit jen ambulantně tam nějakou dobu docházet. Dost často to pomůže si srovnat věci v hlavě. Nejen ty kolem drog, ale i ty ostatní. Kdyby jste o téhle možnosti uvažovala, tak vám mohu někoho najít. Pokud napíšete odkud jste. P.s. Jinak blahopřeju, že jste zvládla přestat. Celkem dobrý úspěch. :-) Kdybyste měla zájem, tak zas napište. :-)