qanta travy
arab
Asi bych si potreboval dat malou pauzu od huleni (hulim prakticky denne). Uz se to trochu hromadi (neschopnost zarizovani beznejch veci, paranoia, ztrata pameti). Nemate nejakej tip, jak si to zmaknout? Vsichni kolem me porad balej jointy. Vim, ze nejlepsi je nejak odjet nebo tak, ale odjet bohuzel ted nemuzu a nestykat se s lidma, na kterejch mi zalezi taky ne. Ma nejakou cenu castecna abstinence (tzn. hulit jen o vikendu)? Jo a este jeden dotaz. Kdyz mivam paranoidni stavy po trave nebo hasisi, mam vetsi riziko badtripu po LSD? Dik. P.S. Delate dobrou praci.

Odpověděl: Jakub Minařík
No podle toho co píšete, tak by to stálo za to vysadit. Pamatuji klienta, který se rozhodl, že přestane hulit poté, co si nebyl schopen vzpomenout, zda to dlouhé co snídal, byl párek nebo banán.
Vtip je rozhodnout se. Okolí můžete po pravdě říct, že jste po trávě už vypatlanej a NECHCETE, alespoň v tuhle chvíli HULIT. A myslím i částečná abstinence má cenu. A pokud by vám to nešlo, není myslím ostuda se pokusit o léčbu. Léčili jsme i klienta se závislostí na marihuaně ba já si myslím, že pokud máte vážné obtíže s fungováním, ... Tak léčba je indikovaná, pokud o ni budete stát. Náš telefon je 02/803130, můžete se poradit. :-)
Do toho LSD bych asi nešel. Myslím, že rizika jsou větší.