Alkohol
Paja
Pro Tomáše Harantu. A tak zase píšu. Byl jsem nějaký čas v pohodě, až se mi to zdálo divný...., no ale... narozeniny, flaška whisky od bráchy (podíval jsem se jí na dno velice rychle -během 24 hodin) a tak dále... Kocoviny léčím bílým suchým..., co Vám mám povídat... Není to proto, že bych si potřeboval udělat hezky, ale potřebuju fungovat!! A to víno, bohužel, pomáhá... V období, kdy jsem byl v pohodě (asi 6 týdnů) jsem se vrátil dost intenzivně ke sportu (vytrvalostní běh), hodně zhubnul, takže mi stouplo sebevědomí, ale i jinak, člověk nad sebou má nějaký morál, že musí jít večer odtrénovat a to mi moc pomáhalo...A taky.., kocovina se dá vyběhat, jak jsem již dříve zjistil. Já vím, co mi poradíte, ať na tu ambulantní léčbu jdu, ale já mám furt nějakej blok, nevím..., furt si ještě myslím, že to možná zvládnu sám (což je samozřejmě kec...) Modus vivendi je takovýto: denně 10-15 km uběhnout v kopcích a pak dvě piva. Suma sumárum jsem pak ve stejném stavu, jako když piju jen to pivo... Jenže, když nejdu běhat, tak zůstane jen u toho chlastu... Tak nevím... Jsem asi blbej, prostě alkáč... P.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Pájo, no asi sám tušíte, že Vám nemám moc co nového napsat. Je sice fakt, že jste vydržel měsíc a půl abstinovat, vrátit se ke starým zájmům a to není málo. Někdy to ale nestačí, ale to už teď víte sám... Momentálně, zdá se, že pijete alespoň v menších dávkách. Osobně ale nemám pocit, že by jste s tím byl zcela spokojen... Tak proč s tím něco neudělat? Co takhle třeba jenom běhat... bez toho piva. Můžete se prosím trochu rozepsat o tom Vašem bloku někam zajít? Třeba Vám s tím budu moci nějak pomoci. Získat můžete hodně (spokojenější život bez problémů co Vám nyní alkohol přináší) a ztratit nanejvýš pár lahví piva, vína... Není škoda že plýtváte svou energií na mnohem těžší a strastiplnější cestě? Proč se sám prodírat džunglí, když můžu jít s ostatními po cestě? Hezký den