crack
Lydie
vážená Báro, zkusim to u některého psychoterapeuta, který se nehroutí při slově crack. on by mi když tak řekl jestli to je už jinym směrem, jak vy jste mi psala. zkusím to ale zvládnout primárně takhle. napište mi prosím když tsak ten kontakt ja se domluvim. dneska jdu spát zase s h. protože musim být zítra vyspala a fit. vím co se mi děje. děkuju moc za tuto vaši podporu. chci s tím věím skončit ale dnes nemužu. možná to půjde s nějakou medikací. nevyznám se. ach jo. Lydie.

Odpověděl: Bára Orlíková
Omlouvám se za pozdní odpověď, nebyla jsem teď k dispozici několik dní. Můžu vám sice poskytnout slíbené kontakty na kolegy psychoterapeuty, ale vzhledem k tomu, že už jsem dnes četla ty vaše následující dotazy, tak mám opravdu pocit, že to asi nebude zcela dostačující podpora. Řekla bych, že se vaše potíže rapidně zhoršují a že bude možná potřeba vyhledat jiný typ pomoci, resp. léčby. Nicméně zasílám kontakt na kolegu dr. Martina Hajného (telefon, kde je možné se objednat do psychoterapie: 225 096 486 nebo 603 957 448) nebo na dr. Ivana Skalíka (objednat se můžete na telefonu 777 244 317 nebo e-mailem ivan@skalik.cz), dr. Magdalena Frouzová, tel. 224 235 597. Tyto služby nejsou hrazeny zdravotními pojišťovnami a je nutné počítat s částkou kolem několika set za jedno sezení. MUDr. Krombholz, organiazce SANIMA, tel 226 897 092, e-mail: sanima@volny.cz (v tomto případě nevím, zda je péče hrazená pojišťovnou či ne). Možná ale zkuste raději prostudovat ambulantní léčebný program Denního stacionáře SANANIM na www.sananim.cz/sananim nebo si na www.drogy-info.cz v kolonce Mapa první pomoci vyhledat AT ambulance nebo další zařízení, kde je možné také zajistit ambulantní léčbu. Bude to asi příhodnější. Pokud si totiž nezačnete dávat pozor na to usínání s heroinem poté, co předtím absolvujete jízdu s kokainem, tak to nedopadne moc dobře.