crack
Lydie
Ten psychoterapeut co jsem ho navštívila v pátek byl ze mně vyděšenený, až mi ho bylo líto. Měla jsem pocit,že slyší slovo koks po prvé v životě. Zapomněla jsem si tam šátek a když jsem se vrátila tak ležel v tlustých knichách a uplně se klepal. Mně ta návštěva taky odrovnala. hned jsem si musela v čekárně dát.Je mi jasný,že potřebuju pomoc. prospala jsem tiskovku a dorazila až po ní.další pruser. Já spim uplně jinak než většina lidí. to je děsný. Na spaní jsem si včera vzala ale opravdu malé množství heroinu. zabralo to, tak jsem se trochu srovnala,ale nevim jak to bude dál.

Odpověděl: Bára Orlíková
Oceňuji odvahu, že jste se za někým vypravila, nicméně - nevím, za kým jste nakonec dorazila. Mám ale pocit, že profesionálové z programů, které jsem vám doporučila, by nejspíš reagovali jinak. Možná kdybyste mi napsala, že chcete nějaký kontakt na psychoterapeuta, který se v drogové problematice vyzná, který jsem vám v minulé odpovědi nabízela, mohlo by to dopadnout lépe. Každopádně, ať byl váš subjektivní dojem z onoho sezení jakýkoli, bylo by asi na místě zvolit nějaký další postup - a vy nepíšete zrovna konkrétně, jak jste se rozhodla postupovat dál. Vypadá to, že situace s kokainem se jen horší a že by vaše zanedbávání pracovních povinností mohlo mít za chvíli neblahé následky. A ohledně toho heroinu - vypadá to, že se ženete do pořádného průšvihu a zatím vůbec nevíte jakého, heroin vás sice může na chvíli srovnat - ovšem spíš vás za čas srovná se zemí. (Problémy se spánkem jsou důsledek nadužívání drog, obvykle se to urovná, když začnete abstinovat). Takže bych navrhovala, abyste buď zavolala a domluvila si schůzku v některém ze zařízení, o kterých jsem vám psala v poslední odpovědi nebo bych vám doporučila někoho z těch kolegů nebo kolegyň se soukromou psychoterapeutickou praxí, kteří o drogách něco vědí. Napište, zda o ten kontakt stojíte, musím totiž zjistit, kdo z nich má kapacitu na nového klienta, bývají zaneprázdnění. I když upřímně - začínám mít pocit, že možná klasická psychoterapie už není na místě a bude vhodnější spíš strukturovaná ambulantní léčba. Když by bylo něco akutního, můžete také zavolat na poradenskou linku do K-centra 283 872 186 a situaci s nimi zkonzultovat nebo si domluvit schůzku přímo tam. Zatím držím palce.