crack
Lydie
je uterý nebo středa a já frčim za se . mám asi problém. přečetla jsem si to o tom. bojim se. napadlo mě že jsem možná závislá. nebyla jsem v práci, spala jsem. mám pruser. kamarád mi dal na spaní héro. to jsem samozřejmě odmítla. starosrt mi dělá ten crack a já sama.

Odpověděl: Bára Orlíková
Jak to tak sleduju, má to docela spád. On ten crack (i kokain v klasické podobě) je poměrně dosti nebezpečná záležitost, co se vzniku závislosti týče. No, s heroinem byste na tom nebyla líp, takže aspoň, že se vám podařilo ho odmítnout. Ten průser v práci je mimo jiné jedno z těch znamení, která by vám měla připomenout, že pokud s tím braním kokainu něco neuděláte, tak že to bude čím dál horší. Mám pocit, že pokud vám dělá starost crack a vy sama, tak by bylo docela na místě zajít za někým z profesionálů a poradit se, co se situací dělat dál. Protože čím dřív to uděláte, tím větší máte šanci se z toho vysekat a šanci nepřijít o práci a o spoustu jiných dalších věcí, na kterých vám zatím záleží. Když mi napíšete, odkud jste, tak bych vám mohla někoho z kolegů doporučit. Zatím držím palce a doufám, že ten problém v práci se podaří nějak úspěšně vyřešit. Kdykoli napište.