tomas harant
nute
Dobry den,tak mi doktorka uz nechce predepsat zadny leky. Pry se mi rozpada svalovina plic a srdce(myoglobin IT-3 ug/l) nevim co presne to znamena ale asi nic moc. pH moci- 7, bakterie +++ no a vubec ty vysledky nejsou zrovna nej. Ted sem se trochu zacla bat o svuj zivot,i kdyz to mozna neni nic vaznyho a zbytecne se strachuju.Ale blby je uz to ze mi doktorka nechce napsat prasky a ja to bez nich tezko zvladnu.V noci se dusim a nedokazu se sama probudit,rikala ze je mozny ze se ve spanku udusim a ze je to kvuli mymu zdravi a ja seted bojim spat.Drogy uz nechci,ani nemam pomysleni.Piko me zabiji a hero?:-)))..vcera sme s kamosem dali..Ja chtela jen malicjko,dal mi pul a byla sem az moc,sla/spis lezla po ctyrech sem udelat caj a kdyz sem se vratila,jen lezel a nedychal....Myslela sem ze se zblaznim,volala sem do dropinu,tam nikdo,tak sem volala terapeutce z dropinu,ta mi dala cislo do bohnic,tam mi rekli at zavolam zachranku a kdyz prijeli,byl mrtvej..proste v ty klinicky smrti,aspon mi to rikali a nadavali mi jak sem to mohla dovolit...Odvezli ho,zabouchli mi klice a ja zustala v noci sama venku,uplne vyrizena,tim co se stalo,herakem,bala sem se venku,vsechno sem mela nahore v byte...Rano se kamos vratil,pohadali sme se,ja rekla ze uz s nim nechci mit nic spolecnyho,on rekl ze se zabije..Co mam delat? Nenapada vas neco? Vubec nevim,kazdopadne se vse uplne obratilo..uz neresim jak prestat brat,to uz je myslim vyreseny,ale jak se ted zachranit? Sebe? A kamose? Umru kdyz neprestanu? Nemuzu se jit nechat vylecit ani ke svymu doktorovi,lekarsky tajemstvi mu nic nerika a vse povi matce.A kde se nechat vylecit? To srdicko a plice a infekci mocovych cest nebo co to je..? Sem uz ze vseho uplne vyrizena,vcera sme si dokonce rekli ze se spolu zabijem,ze oba nevime jak dal..Ale ja jeste umrit nechci..To muzu udelat kdykoli potom.. Doktorka chce abych sla na min.3 tydny se lecit- detox,psychiatrie a tam ze mi daj do poradku i to vsechno ostatni..jenze co rodice?..Proste sem v patovy situaci,nemuzu uz nic

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, koukám, že se věci od minule pěkně pohnuly a ne zrovna optimálním směrem... A asi nejvážnější z toho všeho, co se událo, je Vaše zdraví. Z těch pár výsledků nejsem moudrý ani já a ani náš lékař. Přesto by to mohlo vypadat na něco vážnějšího a sama nejspíš víte co lékařka říkala. Pokud s její péčí nejste spokojená, zkuste to jinde... Z posledního dotazu (a i předchozích) si myslím, že jste z Prahy anebo okolí. Proto bych Vás odkázal na MUDr. Vratislava Řeháka, Táborská 57, Praha Nusle u kterého se nemusíte bát vyzrazení lékařského tajemství či odmítnutí protože berete, brala jste... S uživateli má zkušenosti a můžete mu přiznat i braní. Ale vůbec se toho sešlo nějak hodně... kamarád který Vás vydírá (není to ten z detoxu?) a kterého chcete zachránit, stíhy a psychika, teď div ne předávkování... a všechno to má na pozadí braní drog. Není to signál k zamyšlení co s tím? Dost pochybuju, že se samo něco změní, vylepší... Spíš naopak, stíhy budou čím dál horší, kamarád zjistí, že vydírání je náramná věc (je to jeho život který si žije, rozhoduje o něm a Vy za něj nenesete odpovědnost - chápu, snadno se mi to píše...), zdraví - raději nepsat... Co k tomu napadá Vás? Držte se. Hezký den