rohypnol
Klára
mám ráda rohypnol. občas ho večer užiju jen tak tři čtyry tablety. nevim proč ale líbí se mi to. muže to být nebezpečn? je mi 18

Odpověděl: Jakub Minařík
3, 4 tablety rohypnolu není dávka, která by byla smrtelná, ale pokud budete takhle rohypnol, nebo jiné léky ze skupiny benzodiazepinů užívat - opatříte si závislost. Není potřeba ani tak dlouhá doba užívání - stačí pár měsíců. A závislosti na benzodiazepinech se člověk zbavuje celkem nesnadno. Tak si dejte pozor. Jinak 3 i 4 tablety denně představují mnohonásobek terapeutické dávky. Upřímě řečeno - myslím, že to už je zneužívání léků - dalo by se to označit i termínem "fetování" nebo "toxikomanie". Pokud takhle rohypnol užíváte denně několik měsíců - tak při jeho vysazení se může rozvinout celkem nebezpečný "absťák" - který může být i smrttelný. Umírá se většínou na kumulaci epileptických záchvatů. POslední poznámka na okraj - pokud tuhle dávku rohypnolu zkombinujete s jinými tlumivými látkami - včetně alkoholu - může vás to zabít. Prostě - nesmí se to kombinovat. P.s. Skorem bych doporučil ten rohypnol neužívat. :-)