Spojitosti s THC?
bacilek
Chtěla bych se zeptat, jestli nějaký z přízanků, které uvedu má spojitost s kouřením trávy (trávu jsem kouřila pár roků+tabák+alkohol). Co mě trápí: -porucha soustředění (při učení téměř na nule) -nepamatuju si -porucha řeči, která trvala (2xse přihodila, v naprosto "nezhuleném", neopilém stavu) tak půl hodiny a ač jsem v hlavě tvořila úplně normálně věty, z úst mi vycházely samé zkomoleniny a nešlo mi ovládnout, jaké slabiky říct -něco jako mžitky před očima (tak po půl hodině zmizí a začne bolet hlava) -křeče a trnutí, brnění hl. nohou -neustálé usínání Nevím, jestli si můžu lékaři stěžovat na tyto příznaky. Nechcu totiž zveřejňovat mé kouření trávy. Tak abych si to nechala kdyžtak pro sebe. Děkuju za odpověď.

Odpověděl: Pavel Kubů
Vaše problémy s pamětí (včetně poruchy soustředění) mohou s užíváním konopí souviset. Další popisované příznaky mohou souviset s konzumací dalších drog, které uvádíte. Ale např. bolesti hlavy předcházené mžitkami před očima mohou být příznakem migrény. Návštěva za účelem podrobného vyšetření u lékaře je dobrý nápad, takto po mailu Vám nic bližšího k příčině Vašich problému nemohu napsat. Svému lékaři byste se neměla bát svěřit s konzumací konopí, hlavu Vám určitě neutrhne, navíc je vázán lékařským tajemstvím, tudíž bez Vašeho souhlasu nemůže o faktech, které mu sdělíte během vyšetření s nikým hovořit. Máte-li přesto obavy z "prozrazení" přestaňte konopí na delší dobu konzumovat. Ustoupí-li popisované příznaky je zřejmé, že ve Vašem případě měli s kouřením konopí souvislost, neustoupí-li můžete o konzumaci konopí pomlčet, protože pravděpodobná příčina bude v něčem jiném.