dodatek děkuju
Eme
eště rychle,ten kámoš a jeho dva známí jedou za chvíli do krumlova na pár dnů já sem v netový kavárně anevim jestli jet k babičce nebo s nima. děsí mě že tu nebude a já si sama neumim sehnat.ted sem v pohode před chvílí sem poslála tárovi mejl on si všechno čte večer i v cizině.napsala sem mu tovšechno po pravdě o těhle stránkách sem alenepsala,to sem řekla mamince a neměla sem ona tim trpí.byla sem si doma pro slona/plyšovýho/ a jiný oblečení .maminka řekla že dokud budu brýt drogy nesmim domu.má pravdu ,už psát nemůžu protože to sem musela mámě slíbit že aspon to nebudu drogy sou moje věc stejně na nic jinýho nemám ale tohle si může přečíst každej a já tak házim hanbu na rodinu.ale děkuju.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, co se týče té poradny, tak se cekem pečlivě snažíme, aby naši klienti nebyli identifikovatelní. Já celkem pečlivě mažu všechny zmínky, které by mohli vést k někomu konkrétnímu. Jako jsou jména lidí, měst, států, observatoří, ... Ponechávám jen naprosté minimum. To jste si možná všimla. Jinak ohledně hamby nechci diskutovat, jen mám dojem, že hamba je v téhle situaci něco jiného. Šlápnout vedle, zjistit to, a hledat cestu ven, poradit se to tom myslím hamba není. Přijde mi to spíše jako rozumné. Kdybyste to neudělala, tak byste třeba taky už neměla nohu, protože ten absces by se vymknul a vy byste se dostala na tu chirurgii až ve chvíli, kdy by nešlo nic jiného dělat, než amputovat. A to by myslím hamba byla. Nebo by se mi jako hamba zdálo, kdyby se to vaši rodiče dozvěděli tak, že by měli vykradenej byt - protože vy byste neměla na drogy. Ale to co děláte hamba myslím není. Možná, že můžete dát tátovi přečíst to co jste tady psala. Možná, že když si to přečte všechno najde snáz návod k tou co s tím. A možná se může taky zeptat. Když bude chtít. Ale je to na vás. Je to celé celkem osobní a i když to visí na webu veřejně - je tam 5000 dotazů. To se tam nebude moc dobře hledat. P.s. Držím palce. :-)