tak jo
Eme
zkusim to s tátou i když se bojim. opsala sem si si ty body.jo sem eště na základce,ale byla sem v sedmiče několik měsíců na psychině a tak sem si zvopákla ročník. a šla sem do školy v sedmi tak sem už dost stará,ale nechci vyrůst.máma to ví nemusim s pravdou ven právě kvůli tý pravdě mě vyhodila já neutekla. řekla jí to ta sestřička od toho doktora z tý chirurgie kde sem byla s tou nohou kvůli žíle. ta mě zradila. máma pracuje v politice a nechce abych jí to kazila.

Odpověděl: Jakub Minařík
Prima. :-) Myslím, že to je celkem rozumný nápad. Taky mám dojem ža se vám to v posledních letech všechno celkem s...o a že tohle by byla možnost, jak by se to mohlo začít obracet. Hlavně možná proto, že mám dojem, že teď to berete do svých rukou. Rodiče a ti okolo jsou důležití, ale celé si to řídíte sama. Někdy člověku pomůže, když se v něm probudí pocit, že "tohle je můj život, můj svět a jsem tu sama za sebe a jak si to zařídím, tak to budu mít." člověk pak umí zvládnout věci, které by jinak asi nezvládnul. Mě samotnému to už taky párkrát v životě pomohlo. Takže držím palce a kdybyste chtěla si o tom dál takhle po netu povídat, tak jsem tady. Dokud mi neseberou z nemocnice počítač, tak se na poradnu celkem pravidelně koukám. P.s. Všiml jsem si že děláte méně překlepů, dobrý. :-)