---Tomas Harant
Dobry den tady zase ja..nute.. Abstinence se nedari,nebo mozna malicko ale hoodne pomaloucku.Ale zacla sem mit na piku uplne sileny stihy.Vzdycky to bylo jen obcas a ne takle,ale tohle uz je hruza. No aspon dalsi uz z mnoha duvodu proc prestat,to je jasny a snazim se..strasne moc..ale vzdycky se neco zvrtne a.. Uz si nedavam denne a docela zvladam,asi taky diky tem praskum co mi napsala doktorka,ale dyl jak tyden se mi nepodarilo..No chtela jsem se zeptat na ty stihy,jestli se s tim da neco delat..(tusim ze mi na to napisete nebrat ale..:-)no myslim kdyz si dam a prijdou.. Zatim jsem dostala jen jednu doslova "radu nad zlato",mit u sebe i hero a kdyz prijdou stihy tak si dat:-)))..vim blbost..navic h.uz nechci ani videt.. Tak kdyby Vas napadlo neco lepsiho:-)...dam na Vas Zatim nas(c?)hledanou . Nute

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, díky za zprávičku o tom jak se Vám daří. I já mám z Vašeho psaní pocit, že opravdu chcete a snažíte se... byť to není úplně podle Vašich představ. Ale kdo je hned 100% :-) Minimálně se Vám od minule povedlo omezit dávky a změnit pohled na heroin, jako lék na stíhy. To je dobré. Jinak ty stíhy k závislosti na pervitinu prostě patří... A nezměnil se náhodou od minule Váš pohled na nějakou další formu léčby. Prostě si nechat ještě trochu jinak či více pomoci, když to teď není úplně optimální? Zkusit něco jiného než braní a stíhy... Vrátit se můžete vždycky ... Jinak pozor na kombinaci léků s pervitinem. Většinou to není na psychiku úplně ono. Více Vám určitě poví Vaše lékařka anebo napište, co a jak nyní berete... Držte se. Hezký den